Saturday, September 20, 2014

Letnji favoriti

- Pa, rekla sam da prvi (pravi) post pišem sutra, ali su okolnosti takve da ga pišem sada. Pošto sam tek otvorila blog, nije logično da pišem junske, julske ili avgustovske favorite, odlučila sam da ih napišem sve zajedno.

Baby Lips


Videla sam da je mnogim blogerkama prvi favorit upravo baby lips, kao i meni. Naravno, to nije slučajnost, jer sam stvarno zadovoljna proizvodom i imam čak dve vrste. 


Imam pink punch i cherry me. Odmah kada sam saznala za vrste, želela sam da imam neku od ove dve, na kraju nisam mogla da se odlučim, pa sam, pogodili ste, kupila i jednu i drugu! Dolaze u čvrstom plastičnom pakovanju koga je teško slomiti - gađala sam njime kavez svog papagaja, a kutijica se nije slomila! Genijalno! Najviše mi se sviđa, dakle pink punch, a najmanje peach kiss. Zašto me peach kiss podseća na izmet? U svakom slučaju, iako mi se uopšte ne sviđa, ima dobar miris.







Osećaj na usnama je magičan i prelep, kvalitet potvrđen, a posle par nedelja, vaše usne će biti mekše nego ikad!

Arizona - Green Tea

Kada sam čula za Arizonu, jako sam bila znatiželjna i jako sam želela da popijem bar gutljaj Green Tee. Mama je bila na putu u New Yorku, a kada se vratila, obradovala me je flašom green tea arizone. Oduševila sam se. Ukus je divan, kao da osvežuje dah i ne osećam neprijatnost u ustima kao posle običnog soka. Najtoplije vam preporučujem da probate.





Tak krekeri

Nemam ništa drugo da kažem, osim: moja najiskrenija preporuka! Uopšte nisu kao obični krekeri, mnogo hrskaviji, slani i tope se u ustima... Mmmmm..
Keti Kesidi - Bombonjera za devojčice

Omot detinjast, ali knjiga fantastična. Četiri sestre, Skaj, Samer, Koko i Hani. Svaka ima svoju priču, a uz njih ide i njihova polusestra Čeri. Koja od ovih pet priča će ti se najviše dopasti? Meni definitivno Čerina (Slatkica). 


Ok, to je to od mog prvog pravog posta, nadam se da vam se dopada i da će vam moje preporuke dobro doći! Do sledećeg posta.

10 comments:

  1. Upravo sam poručila ceo serijal bombonjere za devojčice na internetu...Nadam se da se neću pokajati! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha, veruj mi, nećeš. Knjiga je super a dosta se iz nje nauči. Kada ih pročitaš, volela bih da mi se javiš i kažeš da li su ti se svidele!

      Delete
  2. Dobar post, imas tu neku originalnost.Svaka cast. <3

    ReplyDelete
  3. Eeeej,ja imam taj sto tebe podseca na izmetXD

    ReplyDelete

Vaše mišljenje?